საქართველოში თიბისი  არის პირველი ორგანიზაცია, რომელსაც  აქვს შესაძლებლობა ქოლ ცენტრში დარეკვის დროს მოახდინოს კლიენტის ორმაგი ავთენტიფიკაცია. 2017 წელს ვეზირმა თიბისის ქოლ ცენტრში დანერგა ხმის ბიომეტრია (Voice biometrics). ხმის ბიომეტრიის მეშვეობით აგენტს აქვს ინფორმაცია იმის შესახებ,თუ ვის ეკუთვნის კონკრეტული ნომერი და ხმის ბიომეტრიის სისტემას შეუძლია კლიენტის ამოცნობა ხმის ანალიზით. პროექტის ფარგლებში გამოყენებული იყო ბრენდები: Verint და Alcatel-Lucent.