25 მაისს თბილისი მარიოტში Genesys, ღრუბლოვანი კონტაქტ ცენტრის გადაწყვეტილებების წამყვანი პროვაიდერი მსოფლიოში, კომპანია ვეზირთან ერთად უმასპინძლებს ღონისძიებას „Cloud CX” .

ღონისძიების მიზანია, მოსულ სტუმრებს საშუალება მიეცეთ გაიგონ მეტი Genesys Cloud Contact Center-ის გამოყენების უპირატესობების შესახებ , აღმოაჩინონ, თუ როგორ შეიძლება მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესება და ბიზნეს პროცესების გამარტივება Al-ზე მომუშავე ავტომატიზაციებისა და მრავალარხოვანი გადაწყვეტების გამოყენებით, ისევე როგორც სამუშაო ძალის ოპტიმიზაცია და ოპერატორების პროდუქტიულობის ზრდა. ასევე მოისმინონ წარმატების ისტორიები და დარგის სპეციალისტების გამოცდილებები.
გთხოვთ, რეგისტრაცია გაიაროთ მითითებულ ბმულზე:
სპიკერები:
🔵Genesys-ის სტრატეგიული გადაწყვეტების გაყიდვების მენეჯერი – Pavel Janecek
🔵Genesys-ის გადაწყვეტების უფროსი კონსულტანტი – Alexander Kamitov
გთხოვთ, რეგისტრაცია გაიაროთ მითითებულ ბმულზე: